امام جمعه سنندج:

امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است، گفت: وظیفه ما در مقابل شهدا حفاظت از امنیت کشور است که از خون هزاران شهید به دست آمده و در مقابل این ایثار و فداکاری ما باید همواره قدردان والدین شهدا و همسرانی باشیم.
کد خبر: ۶۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 29November 2023

امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان که با محوریت تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان برگزار شد به جایگاه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به جایگاه والای شهیدان اشاره کرده و بر اساس آن شهدا تنها کسانی هستند که آرزوی دارند بار دیگر به دنیا آمده تا شهید شوند.

وی افزود: شهدا با خدای خود معامله کردند و با جان و مال خود از کشور دفاع و بهشت را نصیب خود کردند.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: تمام روزهایی که شهدا در راه خدا و دفاع از کشور جنگیدند، یوم الله است و باید قدردان این روزها بود.

ماموستا رستمی امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و یادآور شد: وظیفه ما در مقابل شهدا حفاظت از امنیت کشور است که از خون هزاران شهید به دست آمده و در مقابل این ایثار و فداکاری ما باید همواره قدردان والدین شهدا و همسرانی باشیم که عزیزان خود را برای دفاع از کشور راهی جبهه‌های جنگ کردند و بعلاوه با خدمتگزاری به مردم، توسعه، صبر و .... امانتدار شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها