امام جمعه سنندج:

احیای ارزش‌های اسلامی در کشور از دستاورد‌های انقلاب است

ماموستا «رستمی» گفت: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 09February 2024

احیای ارزش‌های اسلامی در کشور از دستاورد‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تبریک ایا الله دهه مبارک فجر از این ایام به عنوان روز‌های رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی نام برد و اظهار داشت: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: در بهمن ماه سال ۵۷ سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ملت ایران زمین به میدان آمدند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خلق کردند؛ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر می‌کردند مردم با انقلاب نیست و با حمایت ۵۰ کشور به ایران حمله کردند، اما باز مردم به صحنه آمدند و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بعد از این همه توطئه، نیرنگ و جنگ؛ تحریم اقتصادی راه انداختند، تصریح کرد: مردم ایران با همه مشکلات، اما همواره از انقلاب دفاع کرده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نداده‌اند.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه دهه فجر، یادآور روز‌های رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است، عنوان کرد: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار حل مشکلات و دغدغه‌های مردمی شد و تاکید کرد: از دولت و مسئولان شهرداری انتظار می‌رود مطالبات معوقه کارگران شهرداری و بازنشستگان که زمانی از این کشور دفاع کردند، پرداخت شود.

امام جمعه سنندج ضمن قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضایی و سازمان بازرسی در کردستان؛ قضاوت را شغلی حساس و خیر برشمرد و اظهار کرد: از دادستان مرکز کردستان که همواره حامی قشر مستضعف و جوانان است، درخواست می‌شود که به برکت و مناسبت جشن انقلاب، کسانی که مستحق آزادی هستند، از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.  

وی همچنین خطاب به مسئولان یادآور شد: کشاورزان منطقه لیلاخ دهگلان که مرکز تولید هستند، با انباشتگی سیب‌زمینی؛ محصولات دسترنجشان مواجه هستند و درخواست حل مشکل کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها