سرپرست مدیریت‌ بحران خراسان رضوی خبر داد؛

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد ظرف ۳۰ دفیقه

عباسی گفت: با وجود بارش ۲۵ میلیمتری در مشهد، خوشبختانه تاکنون گزارش خاصی درباره بروز مشکل نداشته‌ایم.
کد خبر: ۶۶۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ - 18May 2024

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد ظرف ۳۰ دفیقهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی عباسی» سرپرست مدیریت‌ بحران خراسان رضوی اظهار داشت: بارش ۲۵ میلیمتری را امروز در مشهد شاهد بودیم.

وی افزود: تاکنون گزارش خاصی دربارهٔ بروز مشکل نداشته‌ایم. خیابان‌هایی که باید بسته می‌شد، توسط پلیس مسدود شده است.

عباسی با بیان اینکه آب‌گرفتگی در نقاط مختلف شهر وجود داشته، ادامه داد: ترافیک شهری در بسیاری از نقاط شهر ایجاد شده است، اما در مدیریت‌بحران آمادگی صددرصدی داریم.

سرپرست مدیریت‌ بحران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بارش قابل توجهی بود با توجه به هشدار نارنجی که اعلام شده بود، در ایستگاه‌های مختلف بارش‌ها متفاوت بود و از ۱۸ میلیمتر تا ۲۵ میلیمتر را ظرف ۲۵ دقیقه  در سطح شهر مشهد داشتیم که بی‌سابقه بوده است.

وی گفت: طبیعی است که آبگرفتگی را در سطح شهر مشهد شاهد باشیم اما تا الان گزارشی مبنی بر مشکل حاد نداشتیم اما در بلوار جانباز، میدان فلسین و قاسم‌آباد، ترافیک شهری را شاهد بودیم.

عباسی تصریح کرد: همه مسئولین و مدیران و نیروهای خدماتی در آماده‌باش صد درصدی هستند و تاکنون گزارش خاصی مبنی بر وقوع حادثه نداشته‌ایم.

سرپرست مدیریت‌ بحران خراسان رضوی ابراز داشت: بارش سالیانه مشهد ۲۴۰ میلیمتر است که این بارش ۱۰ درصد بارش سالیانه شهر مشهد است.

وی در پایان  از همشهریان درخواست کرد با توجه به بارش گسترده و پیش‌بینی‌ها مبنی بر تداوم بارندگی اکیدا از ترددهای غیر ضروری به ویژه در مناطقی که دارای آب افتادگی هستند خودداری و با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار