نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

خدمات سپاه پاسداران در کردستان قابل تقدیر است

ماموستا «رستمی» گفت: سپاه پاسدارن علاوه‌ بر برقراری و حفظ امنیت پایدار، اقدامات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی بسیار ارزشمندی در کردستان انجام داده که جای خوشحالی و قدردانی دارد.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 26December 2023

خدمات سپاه در کردستان قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و حجت‌الاسلام «طه توکلی» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه این نهاد اظهار داشت: وجود نیروهای سپاه پاسداران یک قوت قلب و دلگرمی بود و مردم نیز از این همه حضور صمیمی و جهادی که با کمک‌های مومنانه تا تهیه جهیزیه برای جوانان دم بخت و ساخت سرپناه برای سیل‌زدگان خوشحال هستند.

وی افزود: خدمات سپاه استان کردستان در ارائه خدمات به مردم در زمان کرونا و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی قابل تقدیر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه نیروهای این مجموعه دلسوز و جهادی در تمام زمینه‌ها به حق در سختی‌ها و مشکلات جامعه از دوران جنگ تحمیلی گرفته تا سازندگی و بازسازی کشور، بعد از جنگ تحمیلی و دوران کرونایی در کنار و همراه مردم بوده‌اند. 

وی با قدردانی از زحمات نیروهای سپاه در جهت تأمین امنیت و خدمت‌رسانی به مردم گفت: سپاه علاوه‌ بر برقراری و حفظ امنیت پایدار، اقدامات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی بسیار ارزشمندی در کردستان انجام داده که جای خوشحالی و قدردانی دارد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه بیش از پیش به قشر جوانان خصوصاً ماموستایان در زمینه کار و معیشت توجه کرده و ظرفیت‌های استان مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های غنی و موجود استان کردستان را به فرصت تبدیل کنید و نام این استان به‌جای محروم به استان توسعه یافته ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار