داودآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

"چادر وحدت" روایت مبارزه بچه حزب اللهی‌ها با منافقین منتشر شد

نویسنده کتاب "چادر وحدت" گفت: منافقین و ضد انقلاب در سال‌های نخست انقلاب در مقابل دانشگاه تهران فعالیت می‌کردند. بچه حزب اللهی‌ها چادری را به نام وحدت ایجاد کردند و در آن فعالیت می‌کردند که دو بار هم به آتش کشیده شد.
کد خبر: ۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰ - 04March 2015

حمید داودآبادی نویسنده کتاب "چادر وحدت" در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به چاپ این کتاب در هفتههای اخیر، اظهار کرد: در کتاب از معراج برگشتگان، سالهای 58 تا 60 را ذکر نکرده بودم و قرار بود این قسمت از خاطرات به صورت مجزا منتشر شود.

وی افزود: پس از گذشت 6 و 7 سال کار بر روی این موضوع، خاطرات سالهای 58 تا 60 در کتاب "چادر وحدت" به چاپ رسید. در واقع در این دو سال منافقین اظهار وجود کرده و شرایط سختی را رقم زدند. متاسفانه نسل امروز نمیداند که در آن روزها چه گذشته و انقلاب چه روزهایی را طی کرده است.

داودآبادی با اشاره به تشکیل چادر وحدت در سالهای انقلاب خاطر نشان کرد: منافقین و ضد انقلاب در آن سالها در مقابل دانشگاه تهران فعالیت میکردند. بچه حزب اللهیها چادری را به نام وحدت ایجاد کردند و در آن فعالیت میکردند که دو بار هم به آتش کشیده شد.

نویسنده کتاب "چادر وحدت" بیان کرد: آن زمان من 15 ساله بودم و خاطرات را همراه با عکس و مستندات در کتاب ذکر شده و تا خرداد سال 60 که منافقین وارد جنگ مسلحانه شدند، ادامه دارد.

یادآور میشود این کتاب در 645 صفحه به قیمت 19500 تومان از سوی انتشارات یازهرا(س) منتشر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار