سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:

هر کس در مسیر دانش و روشنایی گام بردارد، معلم است

حبیبی گفت: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگی قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد.
کد خبر: ۶۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ - 30April 2024

هر کس در مسیر دانش و روشنایی گام بردارد، معلم استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «عبدالله حبیبی» سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین نواختن زنگ «سپاس معلم» که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم(س) حمیدیه انجام شد، با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمان انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌داد. قرآن می‌فرماید؛ انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است و این مسئولیت سنگین بر عهده معلمان است.

 وی افزود: معلم انسان را نورانی می‌کند و مسیر هدایت او را به دست خود می‌گیرد. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگی قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی یادآور شد: امروز کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار