فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ابتکار عمل در «جنگ شناختی» را باید همچون دانش نظامی در دست داشته باشیم

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: همان‌گونه که از نظر تجهیزات رزمی و دانش نظامی در حال توسعه و پیشرفت هستیم، در حوزه فرهنگی و اعتقادی نیز باید همچنان ابتکار عمل را در میدان نبرد شناختی در دست داشته باشیم.
کد خبر: ۶۶۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 17May 2024

ابتکار عمل در «جنگ شناختی» را باید همچون دانش نظامی در دست داشته باشیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس، از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در جمع فرماندهان و کارکنان، با تأکید بر ضرورت حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی، از اقدام انجام گرفته در حوزه زیباسازی سطح یگان و گسترش اماکن رفاهی و خدماتی خانواده‌ها در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با تبریک دهه کرامت، توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی را لازمه ارتقاء توان رزمی دانست و گفت: همان‌گونه که از نظر تجهیزات رزمی و دانش نظامی در حال توسعه و پیشرفت هستیم، در حوزه فرهنگی و اعتقادی نیز باید همچنان ابتکار عمل را در میدان نبرد شناختی در دست داشته باشیم.

وی همچنین از اقدام پایگاه شهید عبدالکریمی در بازسازی کامل منازل سازمانی و تحویل آن‌ها به کارکنانی که به تازگی تشکیل خانواده داده‌اند، به عنوان یک اقدام میدانی اثرگذار و محسوس در تشویق کارکنان مجرد به امر مقدس ازدواج به‌صورت ویژه قدردانی کرد.

بازدید از اماکن رفاهی و خدماتی کوی شهرک منازل سازمانی، مرکز آموزش و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه و همچنین افتتاح دو طرح عمرانی شامل بازارچه امام رضا (ع) و طرح توسعه سالن ورزشی بانوان، از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار