از سوی نشر نیلوفران

انتشار کتاب‌های "انگلیس و جهاد مردم مسلمان عرب خوزستان" و "یادگاری‌های شهر"

مدیر انتشارات نیلوفران گفت: "انگلیس و جهاد مردم مسلمان عرب خوزستان" و "یادگاری های شهر" دو اثر تازه ای است که از سوی نشر نیلوفران منتشر شد.
کد خبر: ۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳ - 17January 2015

انتشار کتاب‌های

عبدالرضا سالمی نژاد مدیر انتشارات نیلوفران در گفتو گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: "انگلیس و جهاد مردم مسلمان عرب خوزستان" تازه ترین اثر حمید طرفی است که قرار است از سوی این انتشارات عرضه شود.

وی افزود: این کتاب به حادثه جنگ جهانی دوم و زمانی که انگلستان بخشی از خاک خوزستان را به تصرف در اورده بود بر می گردد. همچنین در گیری هایی را که در اهواز و شادگان نیز رخ داده بود را شامل می شود.

سالمی نژاد تصریح کرد: در واقع این کتاب روایت کننده دفاع مقدس کوچک در سالهای دور است که در تپههای المنیور رخ داده است.

مدیر انتشارت نیلوفران، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری چند سال گذشته نیز در محل این تپه ها حاضر شدند و فرمودند که این حادثه را مکتوب کنید. از ان پس بود که ما شروع به مکتوب کردن این رخداد کردیم.

سالمی نژاد در ادامه به کتاب "یادگاری های شهر" اشاره کرد و بیان کرد: این کتاب نیز در رده سنی کودکان بوده و سروده های محمود زهرتی را در برمیگیرد.

وی گفت: این کتاب نیزدر خصوص بمباران اندیمشک است که در 5 آذر رخ داده است. کار تصویرگری این کتاب را نیز خدی زهرتی بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها