مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

شهید مطهری چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت است

سردار «وحیدی» در پیامی ۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 30April 2024

شهید مطهری چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت عالم فرزانه، معلم مجاهد آیت‌الله استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته پاسداشت معلم را به آحاد جامعه فرهنگیان و معلمان شریف میهن اسلامی که یادآور روح پاک و عزم نستوه و پرشکوه رسالت بر دوشان حضرت نبوی (ص) در ساختن نسل‌های حماسه‌ساز و افتخارآفرین برای ایران و ایرانی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک معلمی شغل و حرفه نیست، ذوق و هنر و عشق است. هنر ساختن جامعه و نوید فردایی باشکوه. معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و هدایتگر و بیدارکننده است و روز معلم روز پاسداشت انسان‌های فرهیخته، بااخلاص و دانشمندی است که مطهری ها، بهشتی ها، صیاد شیرازی ها، بابایی ها، سلیمانی‌ها و صد‌ها اسوه دیگر را تربیت کرد‌ه اند و این بزرگان، خود چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت شدند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر و تشکر از طلایه داران وادی علم و دانش، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار