وزیر آموزش و پرورش:

جذب گسترده در آموزش و پرورش/ ساخت مدرسه در منطقه سوادکوه از اولویت‌هاست

«صحرایی» با بیان اینکه ساخت مدرسه در سوادکوه از اولویت‌های ماست، گفت: یک مدرسه دخترانه فورا باید ساخته شود و همچنین چند تا مدرسه تا اول مهر تحویل دانش آنوزان خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 17May 2024

ساخت مدرسه در منطقه سوادکوه از اولویت‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در جمع خبرنگاران سوادکوه در رابطه با معلمان حق التدریس با بیان اینکه همه چیز را قانون تعیین تکلیف کرده است، اظهار داشت: ما جذب گسترده‌ای داریم و در این جذب گسترده، افراد متناسب با توانایی‌های خود جذب آموزش و پرورش می‌شوند و کسانی که از گذشته در آزمون‌ها شرکت می‌کردند یا سابقه حق التدریس دارند، قانونگذار برایشان تعیین تکلیف کرده است.

صحرایی با بیان اینکه مدارسی که در شهرستان نیاز به بررسی ویژه داشتند، در جلسه با فرماندار شهرستان مطرح و دستورات لازم را صادر کردم، به تجهیزات برخی مدارس در این مورد اشاره کرد و گفت: وضعیتی که در اینجا داریم نسبت به انتظار مردم است، در برخی از نقاط کمتر از حد انتظار است و در این راستا، گروهی را مأمور کردم تا در این موضوع مطالعه کرده و طرح را بیاورند.

وی موضوع بازدید خود را دو قسم برشمرد که یکی مصوبه سفر گذشته در مورد پل پل‌سفید و زیرگذر زیراب بوده و قسم دیگر مواردی است که مردم بر این عقیده‌اند که دولت باید به آنها توجه می‌کرد اما در مصوبات نیستند و در رابطه با این مورد دوم گفت: این مورد دوم را باید خدمت همکاران ببرم تا دیده شوند، البته موارد باید اولویت‌بندی شود چراکه شاید نتوانیم همه مشکلات را با هم ببینیم و باید مشکل اولویت‌دار را ابتدا حل کنیم.

صحرایی با بیان اینکه ساخت مدرسه در این منطثه از اولویت‌های ماست، بیان کرد: یک مدرسه دخترانه فورا باید ساخته شود و همچنین چند تا مدرسه تا اول مهر تحویل دانش آنوزان خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها