بر اساس نظرسنجی دو نهاد صهیونیسیتی:

۹۲ درصد اسرائیلی‌ها مذاکرات سازش را شکست‌خورده می‌دانند

منابع خبری اعلام کردند که بر اساس نظرسنجی دو نهاد صهیونیستی، ۹۲ درصد از یهودیان امکان رسیدن به توافق بین طرف فلسطینی و اسرائیلی را ضعیف می‌دانند.
کد خبر: ۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ - 08April 2014

۹۲ درصد اسرائیلی‌ها مذاکرات سازش را شکست‌خورده می‌دانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "تحریر نیوز"، بر اساس یک نظر سنجی جدید که آکادمی دموکراسی اسرائیل و دانشگاه تلاویو آن را انجام دادهاند، مشخص شد که ۹۲ درصد از یهودیان اسرائیلی، شانس رسیدن به توافق صلح با طرف فلسطینی را ضعیف میدانند.

روزنامه صهیونیستی "جروزالیم پست" اسرائیل امروز سهشنبه (۱۹ فروردین) در پایگاه خود نوشت: فقط هفت درصد از یهودیهای ساکن سرزمینهای اشغالی احتمال موفقیت "جان کری" وزیر خارجه آمریکا در ایجاد توافق صلح بین اسرائیل و فلسطینیها طی ماههای آینده را قوی میدانند.

دور جدید مذاکرات سازش از ماه جولای سال ۲۰۱۳ میلادی با تلاشهای "جان کری" وزیر خارجه آمریکا آغاز شده و فرصت ۹ ماهه واشنگتن به دو طرف ۲۹ آوریل به پایان میرسد.

این در حالی است که با توجه به موانعی که رژیم صهیونیستی در مسیر این مذاکرات ایجاده کرده، تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

مذاکرات سازش بین هیاتهای فلسطینی و اسرائیلی که روز گذشته بدون دستیابی به نتیجهای مشخص به پایان رسیده بود، امروز سه شنبه نیز بدون پیشرفت روشن و محسوسی ادامه یافت.

نظر شما
پربیننده ها