با هدف جلوگیری از شکست گفت‌وگو‌ها

نماینده آمریکا در مذاکرات سازش با نمایندگان اسرائیل و تشکیلات خودگردان دیدار می‌کند

روز یکشنبه "مارتین ایندیک" به امید احیای روند مذاکرات سازش، جلسه‌ای مشترک با حضور نمایندگان تشکیلات خودگردان و رژیم ‌صهیونیستی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ - 05April 2014

نماینده آمریکا در مذاکرات سازش با نمایندگان اسرائیل و تشکیلات خودگردان دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مذاکرهکنندگان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین فردا در نشست سه جانبه با حضور "مارتین ایندیک" نماینده آمریکا در مذاکرات سازش شرکت میکنند. این خبر را خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات نزدیک به مذاکرات منتشر کرده است.

این نشست پس از آن برگزار میشود که "جان کری" دیروز به خودداری اسرائیل از آزادی چهارمین گروه ۲۶ نفره اسرای فلسطینی و همچنین درخواست تشکیلات خودگردان برای عضویت در نهادهای بینالمللی، از لزوم بازنگری در روند مذاکرات سخن گفت و اذعان کرد که واشنگتن توان محدودی برای پیشبرد مذاکرات دارد.

دیروز پس از اظهارات "کری"، "ایندیک" هم جلسات جداگانهای با "زیپی لیونی" و "صائب عریقات" مذاکرهکنندههای اسرائیلی و فلسطینی داشت.

مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطینی و رژیمصهیونیستی از تابستان گذشته بعد از وقفهای سه ساله آغاز شد. با این حال این مذاکرات تاکنون نه تنها نتیجهای نداشته، بلکه حتی طرفین با تمدید چارچوب زمانی یکساله مذاکرات هم مخالفت کردهاند.

نظر شما
پربیننده ها