سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

وجود ۷۰ هزار نسخه کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های کرمانشاه

سرپرست کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: وی ادامه داد: 70 هزار نسخه کتاب دفاع مقدس در بخشی مجزا در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 08April 2014

وجود ۷۰ هزار نسخه کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، "بیژن راستی فر" سرپرست کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان امروز با معرفی کتب دفاع مقدس و ارزشهای آن سالها امکانپذیر است، اظهار کرد: بخش دفاع مقدس در کتابخانههای عمومی بمنظور ایجاد پایگاهی برای حضور علاقهمندان به مطالعه و تحقیق در حوزه دفاع مقدس به وجود آمده که این بخش بیانگر رشادتهای رزمندگان این مرزو بوم است.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه 67 کتابخانه شهری و روستایی فعالیت میکنند که در این کتابخانهها بیش از 70 هزار نسخه کتاب دفاع مقدس در بخشی مجزا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

راستیفر تصریح کرد: کتابخانهها علاوه بر کتب دفاع مقدس از پوستر، عکس و وصایای شهدا نیز برای معرفی این عزیزان بهرهمند گشتهاند.

سرپرست کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه اضافه کرد: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، هرچند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال میهن گذشتند اما یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامهها و اهداف آرمانی انقلاب موج میزند.

وی بیان کرد: آسایش امروز ما مرهون جانفشانیهای شهدای عزیز است و ما باید تا آخرین نفس راه آنان را ادامه دهیم.

راستی فر تاکید کرد: باید آرمانها و دستاوردهای شهدا به بهترین شکل به نسل جوان منتقل شود چرا که این نسل هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری و جانبازی ایثارگران را ندیده و درک درستی از روزهای حماسه ندارند.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: حال بایستی ما تلاش کنیم در کنار روحیات معنوی و حالات روحانی آن بزرگمردان، بر روشهای زندگی، زندگی اجتماعی و وشیوه برخورد آنها با دشمنان قسم خورده اسلام را به تحقیق بگذاریم تا جوان امروز شاید در کنار تفریح و اینترنت و امثالهم نیم نگاهی به اتفاقات پیرامون خود هم داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار