مسئول سازمان اردویی راهیان نور کرمانشاه خبرداد

آغاز اردوهای راهیان نور غرب با صعود به ارتفاعات بازی دراز

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور, از اوایل اردیبهشت ماه با صعود به ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ - 11April 2014

آغاز اردوهای راهیان نور غرب با صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "علی یوسفیراد" مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور از یکم فروردین هر سال تا ۳۰ فروردین سال بعد از آن اظهار کرد: اردوهای راهیان نور شامل اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب است و امسال نیز این اردوها با اعزام به مناطق غرب کشور از اوایل اردیبهشت ماه با صعود به ارتفاعات بازی دراز آغاز میشود.

وی افزود: مناطقی که در اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور مورد بازدید قرار میگیرد شامل زیارتگاههای شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، منطقه شهید بهشتی قصرشیرین و مطلعالفجر گیلانغرب است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه بیان کرد: تمام اقشار جامعه در قالب جامعه دانشآموزی، دانشجویی، فرهنگیان، کارمندان، بسیج محلات و غیره به صورت کاروانی و خودجوش در اردویی دو روزه اعزام میشوند.

سرهنگ یوسفیراد با اشاره به امکاناتی که در اختیار زیارت کنندگان مناطق جنگی قرار میگیرد بیان کرد: براساس سهمیهبندی انجام شده اسکان و وسیله حمل و نقل در اختیار افراد قرار داده میشود و در صورتی که ادارات تمایل داشته باشند خارج از سهمیه در نظر گرفته شده اعزام داشته باشند در برخورداری از اسکان مناسب تحت حمایت قرار میگیرند.

نظر شما
پربیننده ها