امام جمعه کرمانشاه:

سبک زندگی شهدا برکات بسیاری برای جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید فرهنگ و سبک زندگی شهدا را نسل به نسل منتقل کنیم چرا که ایجاد فضای نیرومند و قدرتمند شهدا در جامعه برکات بسیار مطلوبی برای ملت خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ - 07April 2014

سبک زندگی شهدا برکات بسیاری برای جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "مصطفی علما" نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با جمعی از مسئولان اردوهای راهیان نور که با حضور سردار "علی فضلی" فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که راهیان نور مورد رضایت مقام معظم رهبری است، لذا باید به این حرکت بزرگ فرهنگی توجه خاص شود.

وی با شکر الهی برای درک زمان حاکمیت انقلاب اسلامی، اذعان کرد: خداوند را شاکریم که توانستیم امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را درک کنیم و خداوند آن امام را برای اصل انقلاب و حضرت آقا را نیز برای تداوم آن ذخیره کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حمایتهای مقام معظم رهبری از راهیان نور تأکید کرد: هر جا که رهبری اعلام و اعمال نظر دارند باید بدون چون و چرا آن را دنبال کرد، چرا که ایشان بسیار سنجیده، پخته و عمیق با مسائل برخورد میکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر همین اساس تصریح کرد: همه ما باید از راهیان نور حمایت کرده و از خداوند بخواهیم در تقویت این حرکت عظیم فرهنگی به ما کمک کند.

آیتالله علما با اشاره به سبک زندگی شهدا خاطرنشان کرد: حفظ آرمان و فرهنگ و سبک زندگی شهیدان باید نصبالعین همه آحاد ملت باشد و همین سبک زندگی شهداست که محتوای انقلاب را تأمین کرده و سبب رعب و وحشت در میان دشمنان شده است.

وی با آرزوی موفقیت برای متولیان برگزاری اردوهای راهیان نور، ابراز کرد: باید فرهنگ شهدا را نسل به نسل منتقل کنیم چرا که ایجاد فضای نیرومند و قدرتمند شهدا در جامعه برکات بسیار مطلوبی برای ملت خواهد داشت.

در ابتدای این دیدار سردار فضلی، فرمانده قرارگاه راهیان نور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این عملیات بزرگ فرهنگی را ارائه کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار