مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دانش‌آموزان امروز رزمندگان فردای جبهه مقاومت و سفیران آینده مکتب آزادگی‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: ابرقدرتهای دنیا به خاک ما حمله کردند و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.
کد خبر: ۶۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ - 01May 2024

دانش‌آموزان امروز رزمندگان فردای جبهه مقاومت و سفیران آینده مکتب آزادگی‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند امروز با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، فرمانده ناحیه مقاومت گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی، مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت این شهر برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با تبریک هفته معلم اظهار داشت: ابرقدرتهای دنیا به خاک ما حمله کردند و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

وی افزود: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط کنیم ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب محفوظ بماند.

سردار مرادحاجتی گفت: آموزش و پرورش مهم است چون دشمن روی دانش آموزان ما تمرکز کرده است. دانش آموزانی که رزمندگان فردای جبهه مقاومت و سفیران آینده مکتب آزادگی در جهان‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار