رئیس بنیاد شهید در عیادت از والدین شهدا:

خانواده شهدا فجرآفرینان حقیقی هستند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دهه فجر متعلق به خانواده‌های شهداست و آنان فجرآفرینان حقیقی هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 09February 2014

خانواده شهدا فجرآفرینان حقیقی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر در حاشیه عیادت از والدین شهدا در بیمارستان خاتمالانبیا اظهار کرد: بنیاد شهید مشکلات خانوادههای شهدا را پیگیری می کند و تمام توان خود را برای ارائه خدمات به خانوادههای معظم شهدا بکار می گیرد.

وی تصریح کرد: دهه فجر متعلق به خانواده شهداست و والدین و فرزندان آنها فجرآفرینان حقیقی هستند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: امروز به این مکان آمدهایم تا سلام مقام معظم رهبری را به والدین شهدا برسانیم و از طرف آنها از این بزرگواران احوالپرسی و عیادت کنیم.

 وی ادامه داد: هر چقدر به خانوادههای شهدا خدمت کنید بدانید در مقابل کار فرزندان آنها بسیار اندک است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان داشت: امروز به این مکان آمدهایم تا ایام دهه فجر را به خانوادههای شهدا تبریک بگوییم؛ چرا که خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

حجتالاسلام والمسلمین شهیدی افزود: شما خانواده شهدا مایه آبروی کشور و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و خانواده شهدا مایه برکت کشور هستند.

وی از والدین شهدا خواست تا مقام معظم رهبری را دعا کنند، چرا که رهبری همیشه تاکید و توجه بسیاری به خانواده شهدا دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مدیران، مسئولان و کارکنان بنیاد شهید خدمت به خانواده شهدا را افتخار میدانند؛ زیرا خدمت به خانواده شهدا برای جامعه عبادت محسوب میشود.

شهیدی در ادامه این بازدید با کارکنان بخش ICU بیمارستان خاتمالانبیاء گفتوگو و با آنها در خصوص شهدا صحبت کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: هر کسی سعادت خدمت به شهدا و خانوادههای آنها را ندارد و شما پرسنلی که در این بیمارستان به والدین شهدا خدمات رسانی می کنید قدر خود را بدانید.

وی افزود: بنده به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شما تشکر میکنم که به صورت شبانهروزی از والدین شهدا مراقبت و پرستاری میکنید.

شهیدی ادامه داد: خدمت به والدین شهدا خدمت به رسول الله است؛ چرا که اینها کسانی هستند که فرزندانشان را در راه اسلام، قرآن و ایران تقدیم کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در عیادت از والدین شهدا در بخش 12 بیمارستان خاتمالانبیاء با نثار گل از آنها تجلیل و به برخی از خانواده شهدا لوح تقدیر اهدا کرد.

نظر شما
پربیننده ها