حجت‌الاسلام شهیدی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

اجرای طرح "سپاس" توسط بنیاد شهید/ خانواده شهدا همواره مورد تکریم امام(ره) و رهبری بوده‌اند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بنیاد شهید طرحی به نام "سپاس" وجود دارد که بر اساس این طرح به صورت منظم به خانواده‌های شهدا سرکشی کرده و از آنها دیدار و تجلیل می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸ - 09February 2014

اجرای طرح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه دیدار با والدین شهدا در بیمارستان خاتمالانبیاء در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص تجلیل و دیدار از خانواده شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در راستای دیدار از خانواده شهدا، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی برنامههای دیدار و تجلیل از خانوادههای شهدای عرصه انقلاب اسلامی نیز انجام میگیرد.

وی تصریح کرد: در بنیاد شهید طرحی به نام "سپاس" وجود دارد که بر اساس این طرح به صورت منظم از خانوادههای شهدا سرکشی کرده و از آنها دیدار و تجلیل می کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه 22 اسفند روز شهید نامگذاری شده است از روز 22 بهمن تا روز 22 اسفند بنیاد شهید از 22 هزار خانواده شهدا دیدار میکند.

وی ادامه داد: برنامه دیدار امروز با والدین شهدا در بیمارستان خاتم الانبیاء به عنوان نخستین اقدام در خصوص اجرای طرح "سپاس" است.

 رئیس بنیاد شهید گفت: حدود 31 نفر از والدین شهدا درردههای سنی مختلف و از شهرهای کشورمان که اکثر آنها از تهران هستند در این بیمارستان بستری هستند.

شهیدی اذعان داشت: دیدار از خانوادهها و والدین شهدا امری مورد تاکید و مهم است، زیرا آنها حق بزرگی بر گردن انقلاب و ملت ایران دارند و همواره خانواده شهدا مورد تکریم امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

 وی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده و والدین شهدا به عنوان یک وظیفه مهم و خطیر در بنیاد شهید محسوب می شود و بنده به عنوان مدیر بنیاد شهید این گونه اقدامات را از وظایف خود می دانم.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کشورمان 222 هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری کرده است.

معاون رئیس جمهور در پایان گفت: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه ما باید قدردان خانواده آنها باشیم و هر کس در هر سمت و کسوتی موظف است تا توجه و رسیدگی ویژهای را نسبت به این افراد داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها