پیرحسین کولی‌وند در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس عنوان کرد:

استفاده از پزشکان متخصص داخلی و خارجی برای درمان جانبازان

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء گفت: در زمینه درمان جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی از پزشکان متخصص خارجی و داخلی استفاده می‌شود تا مشکلات این افراد مرتفع شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 12February 2014

استفاده از پزشکان متخصص داخلی و خارجی برای درمان جانبازان

"پیرحسین کولیوند" مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: هر ماه تعدادی از متخصصان و نفر اول رشتههای پزشکی به بیمارستان خاتم الانبیاء دعوت میشوند تا خانوادههای شهدا و جانبازان به وسیله آنها تحت درمان قرار گیرند.

وی تصریح کرد: متخصصان طراز اول در راستای مداوای جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و خانوادههای شهدا به تعداد کافی و مورد نیاز تربیت شدهاند تا بتوانند این افراد را تحت درمان قرار دهند.

کولیوند تاکید کرد: مناسبترین و مطلوبترین امکانات در زمینه درمان جانبازان فراهم شده تا مجبور نباشند برای مداوا به خارج از کشور اعزام شوند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای مداوا و درمان جانبازان شمیایی با همکاری بنیاد شهید از متخصصان زبده و متبحر دعوت شده تا این گروه از افراد را تحت درمان و مداوا قرار دهند.

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء اذعان داشت: جانبازانی که برای درمان به اعزام خارج از کشور نیاز دارند بر اساس انجام مشاوره و بر مبنای دسته بندی و بررسیهایی که انجام میشود، اقدامات لازم صورت میگیرد.

کولیوند درپایان گفت: هیچ کمبودی در زمینه دارویی حتی داروهای خاص برای جانبازان شیمیایی وجود ندارد و در صورت نیاز داروهای این افراد تهیه میشود و در اختیار آنها قرار میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار