شب شانزدهم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید قدیر سرلک شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید "قدیر سرلک" شد؛ تا پدر و مادر این شهید والامقام از روحیه بسیجی تا توصیه های قبل از اعزام به سوریه شهید برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ - 22June 2016

مهمان شهید قدیر سرلک شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ستوان یکم پاسدار، قدیر سرلک سالها به عنوان فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ناحیه شهید محلاتی مشغول خدمت بود. او داوطلبانه برای اجرای عملیات مستشاری به منظور دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با گروهکهای تروریستی به سوریه رفت و در روز 13 آبان 94 منطقه حلب به شهادت رسید.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "قدیر سرلک" رفتیم تا پای سخنان پدر و مادر شهید بنشینیم و از روحیه بسیجی تا توصیه های قبل از اعزام به سوریه شهید را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها