نماینده ولی فقیه در گیلان:

اگر رشادت‌ رزمندگان نبود کشور نمی‌توانست روی پای خود بایستد

نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: از نوجوان سیزده ساله تا پیرمرد 90 ساله به جبهه‌ها رفتند و اگر رشادت‌ها و صداقت آنها نبود این کشور نمی‌توانست روی پای خود بایستد.
کد خبر: ۸۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 03May 2016

اگر رشادت‌ رزمندگان نبود کشور نمی‌توانست روی پای خود بایستد

به گزارش دفاع پرس، آیتالله زینالعابدین قربانی دقایقی پیش در کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اظهار کرد: این جایگاه با عطر شهدای ما نورانی و معطر شده است.

وی افزود: گیلان از استانهایی بوده که همواره انسانهای فرهیخته و مجاهد در راه خدا داشته که آثار آن در دنیای اسلام آشکار است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان در زمان اسلام و قبل از اسلام انسانهای بزرگوار و خداجو داشت، تصریح کرد: تا قرن سوم گیلان در آیین گذشته خود بود اما اسلام ناب محمدی (ص) جلوه دیگری داشت و توسط آل بویه و آلکیا قرنهای متمادی این منطقه با عطر ولایت و اسلام همراه شد.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب و جنگ تحمیلی گرفتاریهایی برای کشور به وجود آمده است، ادامه داد: از نوجوان سیزده ساله تا پیرمرد 90 ساله به جبههها رفتند و اگر رشادتها و صداقت آنها نبود این کشور نمیتوانست روی پای خود بایستد.

قربانی با اشاره به اینکه شهدا همنشینان خوبی برای ما هستند، تصریح کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و افتخار ما این است که راه شهدا را ادامه میدهیم.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام به شهدای گیلان درود فرستاده و فرمودند من خاطره خوش لشکر قدس گیلان و آن صفا و صداقت را از یاد نمیبرم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار