مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

تولیدات حوزه دفاع مقدس مرز‌های فرهنگی ما را مستحکم خواهد کرد

سرهنگ «کلوندی» گفت: تولیدات فرهنگی دفاع مقدس مرز‌های فرهنگی ما مشخص و مستحکم خواهد کرد و لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در این رابطه به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 21January 2024

تولیدات حوزه دفاع مقدس مرز‌های فرهنگی ما را مستحکم خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جلسه کارگروه فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با حضور سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در فرمانداری شهرستان بیجار تشکیل شد.

سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در این جلسه با اشاره به پیشینه درخشان شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس و ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای این شهرستان بیجار برای دفاع از کیان نظام اسلامی سلاح مقاومت به دست گرفتند و در میادین رزم به شهادت رسیدند.

وی افزود: در قبال دلاورمردی‌ها و سلحشوری‌های شهدا و رزمندگان و صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقدامات، فعالت‌ها و تولیدات قابل قبولی برای ترویج فرهنگ غنی جهاد و شهادت صورت نگرفته است.

کلوندی تصریح کرد: تولیدات فرهنگی دفاع مقدس مرز‌های فرهنگی ما مشخص و مستحکم خواهد کرد و لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در این رابطه به وظایف خود عمل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: شهرستان بیجار میزبان ۸ شهید گمنام است که در ۶ نقطه تدفین و خاکسپاری شده‌اند و ان‌شاالله تا پایان سال سه مورد از یادمان‌های شهدا افتتاح خواهد شد.

در پایان این جلسه طی حکمی فرماندار بیجار به عنوان رئیس یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان منصوب شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار