در پبامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان درگذشت مادر شهید «نادری کروندان» را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «کلوندی» در پیامی درگذشت مادر شهید «اسدالله نادری کروندان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 04December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان درگذشت مادر شهید «نادری کروندان» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم «کبری بهمنی» مادر شهید والامقام «اسدالله نادری کروندان» از شهدای شهرستان دهگلان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست و ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای مادران معزز شهداست.

خبر فوت اسوه و نمونه الگوی صبر و استقامت و ایثار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «کبری بهمنی» مادر شهید والامقام «اسدالله نادری کروندان» موجب اندوه فراوان‌ گردید.

بدون تردید صبر و پایداری شیرزنی بسان بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم کبری بهمنی که فرزند خود را تقدیم آرمان‌های اسلام و انقلاب نمود، ستودنی و فقدان آن‌ مرحومه ضایعه‌ای بس بزرگ خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ محترم ایشان و همچنین مردم شهیدپرور استان کردستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها