در کارگروه فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: سقز بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر و انصار تقدیم انقلاب کرده است

سرهنگ «کلوندی» گفت: سقز بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر و انصار تقدیم انقلاب کرده و مردم شریف این شهرستان در دوران دفاع مقدس همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند.
کد خبر: ۶۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 23January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: سقز بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر و انصار تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سفر به سقز و در کارگروه فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به ظرفیت‌های سقز در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: سقز همانند دیگر شهر‌های کردستان مهد اصلی رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده است با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد.

وی افزود: مردم این شهرستان از جان و مال خود گذشتند تا از خاک ایران دفاع کنند و امنیت امروز مرز‌های ایران اسلامی در این خطه مرهون از خودگذشتگی‌های شهدا و مرزداران کُرد است.

سرهنگ کلوندی تصریح کرد: سقز بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر و انصار تقدیم انقلاب کرده و مردم شریف این شهرستان در دوران دفاع مقدس همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: تمام دستگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس مکلفند به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار