استاندار کردستان:

رفع مشکل معیشت و اشتغال فارغ‌التحصیلان نیازمند همت همه دستگاه‌ها است

«زارعی کوشا» گفت: برای حل مشکل معیشت عمومی و اشتغال فارغ‌التحصیلان در استان مشکلات پیچیده‌ای داریم که رفع آن نیازمند همت همه دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۶۳۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 10December 2023

شاهد عنایت بیش از پیش دولت به استان هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در نشست عمومی شوراهای افتا کردستان در سنندج با بیان اینکه دولت سیزدهم امید را به جامعه بازگردانده است، اظهار داشت: رویکرد اصلی مسئولان استان جلب نگاه ویژه دولت به منطقه است و به اعتقاد مردم این امر تحقق یافته و شاهد عنایت بیش از پیش دولت به استان هستیم.

وی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: در جریان سفرهای رئیس جمهور به کردستان، در قالب دو سفر استانی، افزون بر ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه استان مصوب شده است .

زارعی کوشا تصریح کرد: درصدد هستیم با انتقال آب شهر قروه و دهگلان، بهره برداری از سد ژاوه و سیازاخ، ارتقای پروژه‌های حوزه زیرساخت‌ و بهسازی جاده‌ها، تحولی در حوزه‌های مختلف در استان کردستان اتفاق بیفتد و بسیاری از مشکلات در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: توسعه لاستیک بارز که محصول و دستاورد سفر هیات دولت به کردستان است، خوشبختانه آغاز شده و در آینده نزدیک آمادگی ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ نفر را دارد.

استاندار کردستان اضافه کرد: با همت و بزرگی مردم استان بعد از ۴۰ روز از سفر هیات دولت به کردستان، با استقبال گرم مردم و دستاوردهای دولت، همچنان شاهد بازخوردهای گسترده‌ای در سطح کشور هستیم که مایه افتخار و سربلندی ماست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار، معیشت عمومی و اشتغال فارغ‌التحصیلان در استان مشکلات پیچیده‌ای داریم که رفع آن نیازمند همت همه دستگاه هاست.

زارعی کوشا از تشکیل کارگروه ویژه برای اشتغال استان‌های زاگرس نشین با دستور رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری خبر داد و یادآور شد: به صورت ویژه با برنامه‌ریزی مشخص و جذب سرمایه‌گذاران برای استان در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان تمهیداتی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها