استاندار کردستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل مهم برای پیشرفت استان است

«زارعی کوشا» گفت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان کردستان است.
کد خبر: ۶۳۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 06December 2023

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل مهم برای پیشرفت استان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز چهارشنبه در همایش اعضای ستاد انتخابات استان کردستان و فرمانداران در سنندج با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان کردستان است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پیامد‌های مثبتی برای کردستان به همراه دارد و زمینه توجه بیشتر به کردستان و بستر توسعه و پیشرفت این استان را فراهم می‌کند.

زارعی کوشا با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود، افزود: رسالت مجریان صحت و سلامت برگزاری انتخابات است و از نامزد‌های قانونگذاری انتظار می‌رود قانون را رعایت کرده و در این زمینه نباید تخلفی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیر توسط مردم کردستان، همگام و همزمان با سراسر کشور رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده‌اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

زارعی کوشا تصریح کرد: امروز با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشکلات استان در حوزه آب، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن و بسیاری موارد دیگر مرتفع شده است، مردم بیشتر به مسئولین اعتماد دارند و این اعتماد وظیفه ما را برای خدمت بیشتر و بهتر سنگین‌تر می‌کند.

استاندار کردستان یادآور شد: اعتماد شکل گرفته توسط مردم نسبت به دولت سرمایه بزرگی است که باید تقویت و محافظت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها