استاندار کردستان:

لازمه دستیابی به کار ماندگار و رضایت‌ مردمی توجه به بهره‌وری است

«زارعی کوشا» با اشاره به اینکه ارزیابی مستمر و توجه به شاخص‌های بهره‌وری حائز اهمیت است، گفت: لازمه دستیابی به کار ماندگار و کسب رضایت مردمی؛ توجه به بهره‌وری است.
کد خبر: ۶۳۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 09December 2023

لازمه دستیابی به کار ماندگار و رضایت‌ مردمی توجه به بهره‌وری استگزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان بر توجه ویژه به بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: از نقص و ضعف‌ها در فرآیند اداری نباید غافل شد و باید همواره برای دستیابی به موفقیت نقاط ضعف رصد و برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای بهره‌وری با انجام کارصحیح رابطه مستقیم دارد، گفت: برای افزایش آگاهی و اطلاع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به موضوع و آیین نامه تحول اداری و بهره‌وری، دوره آموزشی برگزار شود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه ارزیابی مستمر و توجه به شاخص‌های بهره‌وری حائز اهمیت است، افزود: لازمه دستیابی به کار ماندگار و کسب رضایت مردمی؛ توجه به بهره‌وری است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم از سیستم اداری به عدم بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی برمی‌گردد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: زمانی که شاخص‌ها، اهداف و رویکرد‌ها مشخص است، ولی با این وجود مطلوب مدنظر محقق نمی‌شود بیانگر وجود مشکل در نظام‌بهره‌وری است.

وی مساله اصلی کردستان را انباشتگی مسائلی که در زمان خودش حل نشده است؛ خواند و گفت: در این چارچوب باید مهمترین و مرتبط‌ترین مسایل با زندگی مردم شناسایی شوند.

زارعی کوشا اضافه کرد: از آنجا که شورای تحول اداری و بهره‌وری با نتیجه کار همه ما در ارتباط است بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار کردستان با بیان اینکه عده‌ای کار ماندگار را فقط ویژه پروژه‌های عمرانی می‌دانند در حالیکه این نوع فعالیت در هر دوره‌ای انجام خواهد شد، یادآور شد: اگر سنت حسنه‌ای در نظام اداری ایجاد شود و استمرار یابد به نوعی انجام کار ماندگار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها