استاندار کردستان:

ضرورت تسریع در رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی قروه

«زارعی کوشا» بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی قروه تاکید کرد و گفت: ظرفیت خوبی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان قروه ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۳۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 30November 2023

ضرورت تسریع در رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی قروهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان با تأکید بر تسریع پرداخت تسهیلات اظهار داشت: در کشورهای دیگر و همه جا محل اجرای طرح به‌عنوان وثیقه پذیرفته می‌شود که امیدوریم در این زمینه ما هم مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: پذیرش محل اجرای طرح به عنوان وثیقه و تأمین و پرداخت تسهیلات تبصره 18 از درخواست‌های فعالان حوزه تولید است.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان مشکل زمین، تامین آب و تسهیلات بانکی وجود دارد، بر لزوم اولویت‌بندی و پیگیری این مشکلات تاکید کردو گفت: ظرفیت خوبی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان قروه ایجاد شده است.

استاندار کردستان از اجرای پروژه‌های آبرسانی خبر داد و افزود: انتقال آب از سد قوچم با جدیت در حال اجراست که با افتتاح آن دغدغه آب شرب، کشاورزی و صنعت در شهرستان‌های قروه و دهگلان برطرف می شود.

زارعی‌کوشا از مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست بررسی‌های لازم جهت حفاری چاه پشتیبان در شهرک صنعتی قروه 3 را انجام داده و معاونت اقتصادی استانداری نیز به‌صورت میدانی مشکلات این حوزه را برطرف کند.

وی بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی قروه تاکید کرد و اظهار کرد: آنچه که در حیطه اختیارات استان باشد، پیگیری و مشکلاتی هم که نیازمند مراتب بالاتر باشد از مرکز دنبال خواهیم کرد.

وی درباره نحوه پرداخت تسهیلات گفت: در اولویت اختصاص تسهیلات تبصره 18 به شهرستان‌هایی بوده که بهتر بتوانند منابع را جذب و هزینه کنند. 

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه بانک‌ها محل اجرای طرح را به عنوان وثیقه از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به‌عنوان ضمانت بپذیرند، تصریح کرد: دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان این مورد را به‌جد نظارت کنند که این امر اجرایی شود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها