استاندار کردستان:

ایران اسلامی پرچم‌دار جریان حق در دنیاست

«زارعی کوشا» گفت: امروز افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی پرچم‌دار جریان حق در دنیاست، نظام جمهوری اسلامی ولایی و، چون به خون شهدا شکل گرفته، ذلال پاک انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۶۳۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 17December 2023

کشور ایران پرچم‌دار جریان حق در دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در میدان آزادی این شهر با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این دیار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضور شهدا یک پیام بزرگ برای آحاد مختلف به ویژه کارگزاران و دست‌اندرکاران نظام داشته تا مسئولان بدانند که سر چه میز‌هایی نشسته‌اند، این میز‌ها به برکت خون این شهدا فراهم شده است.

وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی در دنیا جایگاه برتر داشته و یکی از اضلاع تاثیرگذار قدرت‌های برتر دنیا است، مظهر و عامل موثر آن، همین شهدا هستند که در راه اسلام و انقلاب جان دادند.

استاندار کردستان با ابراز خرسندی از اینکه در چنین روز بزرگی میزبان شهدای گمنامی هستی که گمنامی را از مادرانشان به ارث برده و به دنبال نام و مقام نبودند تا کشور را حفظ کنند، تصریح کرد: شهدا با نفس‌های قدسی امام راحل (ره) دل در گرو آرمان‌های بلند اسلام نهادند و جانشان را برای امنیت مردم و میهن‌مان تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه بلندآوازگی شهدای گمنام در عرش اعلا و ملکوتیان شناخته شده است، گفت: امروز همه مسلمان و مومنان مقامی را گرامی داشته که در تمام منابع، کلام و بیان علمای اهل‌سنت به عنوان برترین زن عالم از سوی پیامبر (ص) انتخاب شده است.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: به امنیت کنونی افتخار کرده که بیش از ۳۰ سال جنگ‌های نیابتی آغاز شده و دشمنان می‌خواهند آن را به کشور ما منتقل کنند، اما نتوانسته و اگر امروز ایران امن‌ترین کشور دنیا است به برکت همین خون شهدا است.

وی پیام شهدا را به مسئولان این‌گونه گوشزد کرد که هر کسی ناخالصی و کجی دارد، بداند که ذلال پاک انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد و در جایی ناخالصی‌ها بیرون ریخته می‌شود.

زارعی‌کوشا مبارزه با فساد را آرمان بزرگ شهدا خواند و یادآور شد: امیدواریم که خداوند به برکت خون پاک شهدا، توفیق شناخت و عمل به وظیفه را به ما عنایت فرماید.

زارعی کوشا با انتقاد از اینکه علی‌رغم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کشور‌های بی‌حیثیت و مدعیان حقوق بشر فقط نگاه کرده و واکنشی نشان نمی‌دهند، ادامه داد: استکبار تنها منتظرند که دشمنان نظام و تروریست‌ها را تجهیز و بر ما غلبه کنند، اما به فضل الهی آنچه که تا به امروز اتفاق افتاده تنها تحقق وعده‌های الهی بوده و امیدواریم نابودی این جنایتکاران به دست جبهه مقاومت محقق شود.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز افتخار می‌کنیم که کشور ایران پرچم‌دار جریان حق در دنیاست، نظام جمهوری اسلامی ولایی و چون به خون شهدا شکل گرفته، ذلال پاک انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار