در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: اقتدار نیرو‌های مسلح در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش/ هر روز شاهد جنایات جدیدی از رژیم اشغالگر قدس هستیم

چمران با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به شرایط منطقه برگزاری این رزمایش کاملا معنادار است و نیرو‌های مسلح باید همواره آماده مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران باشند.
کد خبر: ۶۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 29October 2023

/به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در صد و هشتاد و هفتمین جلسه شورا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: امروز نام شهید فهمیده با توجه به راهی که انتخاب کرد در تاریخ ماندگار شد.

چمران با گرامی‌داشت هشتم آبان روز پدافند غیر عامل گفت: با توجه به درگیری‌ها و شرایط حساسی که امروز وجود دارد موضوع پدافند غیر عامل از  اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم این موضوع را در همه شهر اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش افزود: باتوجه به شرایط منطقه برگزاری این رزمایش کاملا معنادار است و نیرو‌های مسلح باید همواره آماده مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران باشند و با اقتدار با کسانی که چشم طمع به کشورمان دارند برخورد کنند.

چمران با تاکید بر اینکه در این رزمایش از موشک‌ها، بالگرد‌ها و نیرو‌ها همزمان به خوبی به کارگیری شد، گفت: این رزمایش، اقتدار بخشی از نیرو‌های مسلح را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به صورت زمینی، هوایی و دریایی به غزه اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی همانطور که وعده دادند در حمله زمینی که دو شب گذشته انجام شد رژیم صهیونیستی را شکست داد.  

چمران با بیان اینکه هر روز شاهد جنایات جدیدی از رژیم اشغالگر قدس هستیم، خاطرنشان کرد:  هفت هزار و ۷۰۰ نفر تا شب گذشته به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: علی رغم تمامی تبلیغات علیه غزه امروز می‌بینیم مردم آمریکا، انگلیس و فرانسه به حمایت از آن‌ها وارد صحنه می‌شوند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها