در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: کشور‌های اسلامی باید تصمیم قاطع در قبال رژیم‌ صهیونیستی بگیرند/ نتیجه جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیست طوفان امروز است

چمران با بیان اینکه امروز فلسطینیان پس از ۷۵ سال ظلم از حق خود دفاع می‌کنند، گفت: کشور‌های اسلامی امروز باید تصمیم قاطع و نهایی در قبال اسرائیل بگیرند.
کد خبر: ۶۲۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 15October 2023

رئیس شورای شهر تهران: کشور‌های اسلامی باید تصمیم قاطع در قبال رژیم‌صهیونیستی بگیرند/ نتیجه جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیست طوفان امروز استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی ظلم را به نمایش گذاشته و جنایات خود را گسترش داده است و آمریکا و دولت‌های غربی حمایت‌های خود از این رژیم کودک‌کش را افزایش داده است.

چمران ادامه داد: دولت فرانسه و انگلیس اعلام می‌کنند کسی حق تظاهرات برای دفاع از فلسطین ندارد و این را آزادی بیان می‌نامند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز فلسطینیان پس از ۷۵ سال ظلم از حق خود دفاع می‌کنند، گفت: کشور‌های اسلامی امروز باید تصمیم قاطع و نهایی در قبال اسرائیل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: برخی کشور‌های اسلامی نام کشور اسلامی و مسلمان را برای خود گذاشتند و در موضوع فلسطین نه‌ تنها کاری نکردند بلکه جلوی خروش ملت خود را گرفتند.

چمران با تاکید بر اینکه کشور‌های اسلامی باید به پا خیزند و جلوی جنایت رژیم صهیونیستی را بگیرند، اظهار داشت: نتیجه جنایت رژیم صهیونیستی قطعا همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند طوفانی است که امروز می‌بینیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها