در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: حمله رژیم صهیونیستی با بمب‌های اهدایی آمریکا به غزه/ کشور‌های مدعی حقوق بشر در قبال مسئله فلسطین خفقان گرفتند

چمران با اشاره به سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر در قبال حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: کشور‌های اسلامی باید به حمایت از فلسطین بشتابند و جلوی این وحشی‌گری و نسل کشی را بگیرند.
کد خبر: ۶۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 22October 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: حمله رژیم صهیونیستی با بمب‌های اهدایی آمریکا به غزه/ کشور‌های مدعی حقوق بشر در قبال مسئله فلسطین خفقان گرفتندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و پنجمین جلسه شورا با بیان اینکه کشتار دیوانه‌وار و وحشیانه اسرائیل در غزه و سایر نقاط همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: امروز در مقابل چشم جهانیان و به ویژه کسانی که مدعی حقوق بشر هستند این نسل کشی در حال انجام است.

چمران ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در کمال درندگی و وحشی‌گری با بمب‌های اهدایی آمریکا هر روز به نوار غزه حمله می‌کند و کشور‌هایی همچون فرانسه و آلمان تظاهرات مردمی علیه اسرائیل را ممنوع کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر در قبال حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: کشور‌های اسلامی باید به حمایت از فلسطین بشتابند و جلوی این وحشی‌گیری و نسل کشی را بگیرند.

وی افزود: سران آمریکا و انگلیس دیوانه‌وار و سراسیمه خود را به رژیم صهیونیستی می‌رسانند تا از آن‌ها حمایت کنند و باید گفت ننگ بر شما باد.

چمران با بیان اینکه رسانه‌های معاند به دنبال تطهیر رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: این طرح هم با شکست روبرو شده است و می‌بینیم مردم جهان از استرالیا گرفته تا آمریکا، اروپا و ... از فلسطین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها