در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: ضربات سخت رزمندگان مقاومت به رژیم جعلی صهیونیستی/ عادی سازی روابط با این رژیم ننگی برای مسلمین است

چمران گفت: نیروهای مقاومت با حمله غافلگیرانه ضربات سختی بر پیکر رژیم اشغال‌گر قدس زدند و خانه عنکبوتی آن‌ها را در هم ریختند.
کد خبر: ۶۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 08October 2023

رئیس شورای شهر تهران: ضربات سخت رزمندگان مقاومت به رژیم صهیونیستی/ عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ننگی برای مسلمین استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و یکمین جلسه شورا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی و قدس اظهار داشت: این اقدام حرکتی طوفنده علیه رژیم صهیونیستی و رژیم کودک‌کش بوده است.

چمران گفت: نیروهای مقاومت با حمله غافلگیرانه ضربات سختی بر پیکر رژیم اشغال‌گر قدس زدند و خانه عنکبوتی آن‌ها را در هم ریختند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: حماس با بهره‌گیری از راکت‌ها و موشک‌های خود به مراکز رژیم اشغال‌گر قدس حمله کردند و تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها را به هلاکت رساندند و تعدادی از فرماندهان آن‌ها را به اسارت کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فلسطینیان با ایستادگی بسیار ارزنده و حماسی خودشان در برابر اسرائیل پیروز شوند.

چمران خطاب به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط کردند، خاطرنشان کرد: به کشورهایی که با اسرائیل عادی‌سازی روابط عمومی کردند می‌گویم این روابط موجب ننگ برای مسلمین است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به واکنش‌‌ کشورهای اروپایی به حمله حماس به رژیم صهیونیستی گفت: امروز رژیم کودکش صهیونیستی کودکان را به شهادت می‌رساند اما کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت می‌کنند اما وقتی فلسطین برای دفاع از خود حمله می‌کند آن‌ها را تروریست می‌نامند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار