حجت‌الاسلام رئیسی در همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی:

برخی در کشور طوری قلم می‌زنند که گویی توجهی به قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ندارند

دادستان کل کشور گفت: برخی افراد در داخل به نحوی سخن می‌گویند و قلم می‌زنند که گویی توجهی به تمدن‌سازی و قدرت جمهوری اسلامی که در عالم در حال فزونی است، ندارند.
کد خبر: ۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ - 16November 2015

برخی در کشور طوری قلم می‌زنند که گویی توجهی به قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ندارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در همایش «استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران» که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، درباره نقش عدالت در استحکام درونی نظام گفت: در این رابطه باید به مؤلفههایی همچون قدرت حضرت حق، قدرت فقه، ولایت فقیه، قدرت مردم، و نظم و قانون توجه کرد؛ چرا که بدون تردید عدالت در این جامعه مبتنی بر قانون عادلانه، مجریان عادل و بهرهمند شدن مردم از اجرای عدالت است.

وی افزود: نقش عدالت اثباتی در استحکام قدرت درونی نظام بیبدیل است؛ به همین خاطر عدالت در افزایش اعتماد و کارآمدی نظام نقشی مهم دارد.

دادستان کل کشور راهکارهای تقویت قدرت درونی نظام را توکل به خدا، بهکارگیری همه ظرفیتها، تقویت اقتصاد مقاومتی، دشمنشناسی و استکبارستیزی برشمرد و اظهار داشت: استحکام ساخت قدرت در درون این نظام باید مبتنی بر راهبردهای ولایت فقیه و بر پایه آنچه بهعنوان باید و نباید بر همه واجب است، باشد.

حجتالاسلام رئیسی تأکید کرد: هرنوع بیتوجهی و غفلت و استحاله گفتمانی که ناسازگار با گفتمان مقاومت و استکبارستیزی باشد، میتواند به خطری بزرگ در حوزه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی منجر شود.

دادستان کل کشور گفت: استحکام قدرت درونی نظام، تمدنسازی و مدنیتی که نوید داده شده، میتواند باعث شود که تمدن اسلامی در برابر تمدن ادعایی غرب پیشروی کند.

وی تصریح کرد: در غرب توجه به خدا و دین رو به افزایش است؛ بهویژه بعد از اینکه تفکر سلفی و وهابیها در غرب ماهیت خود را نشان داد و باعث شد حقانیت تفکر اسلام ناب، بیش از پیش خود را نشان دهد؛ یعنی تفکر تمدنسازی که ایران اسلامی پرچمدار آن است، در حال گسترش است؛ اما برخی افراد در داخل به نحوی سخن میگویند و قلم میزنند که گویی توجهی به تمدنسازی و قدرت جمهوری اسلامی که در عالم در حال فزونی است، ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار