حسن‌بیگی در همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی:

عبور از گردنه‌های سخت انقلاب اسلامی ناشی از استحکام قدرت درونی جامعه است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دفاع جانانه ملت در هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی در برابر توطئه گروهک‌های ضد انقلاب باعث استحکام درونی و شکست توطئه‌های دشمنان شد؛ علاوه بر این عبور از گردنه‌های سخت انقلاب اسلامی ناشی از استحکام قدرت درونی جامعه بوده است.
کد خبر: ۵۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ - 16November 2015

عبور از گردنه‌های سخت انقلاب اسلامی ناشی از استحکام قدرت درونی جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ابراهیم حسنبیگی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، صبح امروز در همایش «استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران» که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: قدرت درونی به شکل هدف ملی متجلی شده و حیات کشور به آن وابسته میشود؛ لذا این موضوع ایجاب میکند تا ملت و دولت دائم در تکاپوی استحکام قدرت باشند؛ بنابراین اساس قدرت، مبنای استحکام جامعه است.

وی استحکام ساخت درونی را اساس و پیشران مقوّم یک کشور دانست و افزود: اتکا به درون در سایه عزت ملی و هویت ملی اساس قدرت ملی جمهوری اسلامی در زمان پیروزی و شکلگیری این انقلاب بود.

حسنبیگی گفت: دفاع جانانه ملت در هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی در برابر توطئه گروهکهای ضد انقلاب باعث استحکام درونی و شکست توطئههای دشمنان شد؛ علاوه بر این عبور از گردنههای سخت انقلاب اسلامی ناشی از استحکام قدرت درونی جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: دفع و مقابله با تهدیدات و نفوذ دشمن، و بازدارندگی در برابر تهدیدات سخت و نرم با هدایتهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نتیجه استحکام درونی است؛ پس استحکام درونی یک مولفه قدرت محسوب میشود؛ که توانسته در برابر نفوذ و دسیسههای بیگانگان، این جامعه را حفظ کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: دستاوردهای نظام در سایه این قدرت استحکامبخش بهوجود آمده است؛ بنابراین دولت و ملت باید در حفظ و ارتقاء این قدرت بکوشند.

حسنبیگی افزود: جهاد و مجاهدت در راه خدا، حضور هوشمندانه مردم در صحنهها، مردمسالاری دینی و همبستگی و همدلی دولت و ملت، وحدت نظر مسئولان، اقتصاد مقاومتی، توسعه و اقتدار علمی، عزم، ارده و عزت ملی، بسیج ملی و مردمی، حمایت از جبهه بیداری، ترویج فرهنگ و عمل جهادی و مدیریت جهادی، و نیروهای مسلح مجهز و آماده ازجمله عناصر استحکامبخش و تقویتکننده قدرت درونی محسوب میشوند.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم در راستای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حفظ هوشیاری در برابر نفوذ بهویژه پس از برجام، به استحکامبخشی عناصر استحکامبخش ساخت قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران بپردازیم و با همدلی و همزبانی بیش از پیش این موضوع را مستحکمتر کنیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پایان گفت: 310 مقاله در این همایش دریافت شده که از این تعداد، 85 مقاله انتخاب شده و از این تعداد نیز 68 مقاله ارائه میشود، و علاوه بر این 21 مقاله نیز بهصورت پوستر بیان خواهد شد. همچنین شش جلد کتاب نیز برای این همایش منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار