هر روز؛

پخش نغمه های عاشورایی از رادیو تهران

گلچینی از نواها و آواهای عاشورایی را هر روز از ویژه برنامه «آوای کاروان» و «نغمه های عاشورایی» از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.
کد خبر: ۵۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ - 19October 2015

پخش نغمه های عاشورایی از رادیو تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) در برنامه «آوای کاروان» هر روز از ساعت 13 و 30 دقیقه آهنگ ها و مداحی مداحان برتر همچون حاج محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، کربلایی جواد مقدم، حمید علیمی، حسین سیب سرخی و مجید بنی فاطمه و... از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه در این ایام با محوریت ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین فلسفه نهضت حسینی (ع) و قیام حضرت سیدالشهدا (ع) روی آنتن رادیو تهران خواهد رفت. مداحی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، گلچینی از آهنگ های ماه محرم با اجرای مداحان برتر بخش هایی از این ویژه برنامه است که با اجرای دل آرام شکوهی و سعید بارانی پخش می شود.

«نغمه های عاشورایی» از دیگر برنامه های شبکه رادیویی تهران است که هر شب جز جمعه ها از ساعت 23 با پخش مداحی و گفتارهایی از ماه محرم روی آنتن می رود. در این بخش با گفتاری پیرامون زندگانی و اندیشه های امام حسین(ع) با رویکرد عاشورا و بصیرت عاشورایی همراه شنوندگان خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار