برنامه‌های رادیو تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد

شبکه رادیویی تهران چهار برنامه «بربط و خنجر»، «تهران در شب»، «عصر بخیر تهران» و «همسایه سلام» را روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۵۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ - 21September 2015

برنامه‌های رادیو تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شبکه رادیو تهران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همراه شنوندگان است در این هفته با خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت وگو و یاد و خاطره شهدای غواص گرامی داشته می شود. طی هفته دفاع مقدس خاطره گویی ایثارگران و اطلاع رسانی برنامه های دیگر مراکز را خواهید شنید.

نمایش رادیویی «بربط و خنجر» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به مدت دوهفته با موضوع سال های جنگ در دو خانواده ایرانی و عراقی به کارگرانی جواد پیشگر و نوشته سهیلا خدادادی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

 برنامه «تهران در شب» از اول تا سوم مهرماه با معرفی آخرین کتابهای منتشر شده در حوزه دفاع مقدس همراه شنوندگان است و  با نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر گفت وگو می کند. پخش قسمتهایی از فیلمهای ساخته شده درباره دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان نیز از دیگر بخش های این برنامه است که از ساعت 24 به مدت 90 دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.

 به سپاس یاد و خاطره حماسهآفرینان برنامه «عصر بخیر تهران» از ساعت 16 تا 17 پخش می شود، امروز با این مضمون که پلاک آدما در دنیا گذر موقت است، رشادتها و مقاومتهایرزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان یادآور میشود. با آغاز هفته دفاع مقدس بعضی از نگاه ها صدای قشنگی دارد را سه شنبه از رادیو تهران خواهید شنید.

«همسایه سلام» با فرمانداران درباره برنامه های شهرستانها در هفته دفاع مقدس گفتوگو میکند. مصاحبه با فرماندههان هشت سال جنگ تحمیلی از دیگر بخشهای این برنامه است که با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته از ساعت 15 روی آنتن رادیو تهران میرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار