احسانی خبر داد

پخش «خط مقدم» با موضوع دستاورد موشکی ایران در هفته دفاع مقدس

مدیر شبکه یک سیما گفت: برنامه مستند «خط مقدم» در شش قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در هفته دفاع مقدس با موضوع دستاوردهای موشکی کشور از این شبکه پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ - 20September 2015

پخش «خط مقدم» با موضوع دستاورد موشکی ایران در هفته دفاع مقدس

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر دفاع پرس، "محمد احسانی" مدیر شبکه یک سیما در گفتوگویی درباره برنامههای هفته دفاع مقدس این شبکه گفت: در دوره جدید تأکید معاون سیما این است که کیفت آثار در ژانرها افزایش پیدا کند و علاوه بر آن در پردازش قصهها تنوع ایجاد شود. امسال اگر همه پیشبینیها محقق شود، برای هفته مقدس برنامههایی ازجمله برگزاری مسابقه داریم و هم برنامههای روتین شبکه یک سیما هم آمیخته با این مضامین میشود.

وی افزود: چند کار مستند با موسسه «روایت فتح» با محوریت اقتصاد مقاومتی و با عنوان "قیامالله" داریم که برای این هفته آماده میشود که در آن تصاویری برای اولین بار پخش میشود.

احسانی اضافه کرد: به غیر از برنامههای عنوان شده جشنوارهای برای شبکه های مختلف در نظر گرفتند که شامل پخش فیلمهای سینمایی دفاع مقدسی است که به تناسب هر شبکه در حال برنامهریزی برای پخش است.

احسانی گفت: برنامه مستند «خط مقدم» در شش قسمت 30 دقیقهای در هفته دفاع مقدس  با موضوع دستاوردهای موشکی کشور از شبکه یک سیما پخش میشود.

مدیر شبکه یک سیما درباره رویکرد جدید این شبکه عنوان کرد: طی سالهای اخیر، شبکه یک از مخاطب کودک و نوجوان محروم بوده و گروه کودک و نوجوان نداشتیم. خوشبختانه در دوره جدید ساختار گروه کودک برگشت و برای راهاندازی دوباره احتیاج به منابع مالی و نیروی انسانی داشتیم و به همین دلیل سعی کردیم با پخش کارهای آرشیوی چراغِ این اقدام را روشن نگه داریم؛ که با برنامهریزی انجام شده طی نیمسال دوم بحث تولید را نیز راهاندازی میکنیم.

وی تصریح کرد: در تقسیمبندی معاونت سینما وظیفه محوله به شبکه یک، تولید برنامه با رویکرد توجه به گروه سنی نوجوان است. به همین دلیل طرحهایی را آغاز کردیم؛ که در صورت تصویب نیمه دوم سال به مرحله تولید میرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار