فردا؛ «سفرنامه غدیر»از رادیو تهران روایت می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ایام گرامیداشت عید غدیر خم، ویژه برنامه «سفرنامه غدیر» با بررسی واقعه عید غدیر از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۵۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ - 01October 2015

فردا؛ «سفرنامه غدیر»از رادیو تهران روایت می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، رضا قربانی، تهیه کننده برنامه «سفرنامه غدیر» گفت: ویژه برنامه «سفرنامه غدیر» با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ و آموزههای غدیر و حال و هوای این روزهای سرزمین وحی، از رادیو تهران پخش می شود.

وی با اشاره به بخش هایی از برنامه، افزود: حجت الاسلام پویا، کارشناس برنامه به بررسی واقعه غدیر خواهد پرداخت، در این بخش کارشناسی به تبیین فلسفه غدیر خم و زمینه ها و آثار آن پرداخته می شود.

فریبرز غفاری، خواننده و آهنگساز پاپ کشورمان و محمدعلی افضلی فر، کودک نوازنده دف از مهمان حضوری این برنامه خواهند بود که قطعه هایی از آثارشان را به صورت زنده در سفرنامه غدیر اجرا می کنند. مصاحبه با خشایار اعتمادی خواننده و گزارش از ویژه برنامه هایی که در سطح شهر اجرا می شود، از دیگر بخش های این برنامه است.

تهیه کننده برنامه خاطر نشان کرد: طی پیش بینی های انجام شده، درصورت انتقال پیکر جانباختگان به وطن، علیرضا محمدی، گزارشگر شبکه رادیویی تهران در محل مستقر خواهد شد. بر این اساس، گزارش ها از مراسم تشییع پیکر زائران جانباخته به سمع شنوندگان می رسد.

 گفت وگو با شخصیت های کشوری و لشگری و مصاحبه با شاهدان عینی فاجعه منا از دیگر بخش های پیش بینی شده این برنامه خواهد.

 محمد نصرآبادی کارشناسی و محمد حسین امیدی گویندگی این برنامه را بر عهده دارند. «سفرنامه غدیر» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران است که جمعه از ساعت 9 تا 11 تقدیم مخاطبان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار