پیش‌تولید فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص شهید» آغاز شد

تهیه‌کننده «۱۷۵ غواص» از آغاز پیش‌تولید این فیلم سینمایی با موضوع ۱۷۵ غواص شهید دوران دفاع مقدس به کارگردانی سعید چاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ - 16September 2015

پیش‌تولید فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص شهید» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمد آزادی مهربانی» تهیه کننده فیلم سینمایی «175 غواص» گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم توسط ثنا صادقی به پایان رسیده است و با ابرنامهریزی انجام شده کارگردانی این اثر را هم قرار است سعید چاری بر عهده بگیرد.

وی افزود: تولید فیلم سینمایی «175 غواص» از اوایل آبان ماه سال جاری در تهران کلید میخورد.

آزادی اضافه کرد: در حال حاضر فیلمنامه «175 غواص» طبق نظر کارگردان و مشاوران پروژه در حال بازنویسی مجدد است تا در زمان باقیمانده تا آغاز فیلمبرداری، فیلمنامه کار آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عملیات «کربلا 4» لو میرود و بخاطر این خیانت، لشگری که فرمانده ای آن را حبیب و حاج کاظم بر عهده داشتند گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر میشوند. در نتیجه این حرکت همه رزمندهها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج کاظم میخواهد نیروهایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد... سالها میگذرد و حبیب بر نمیگردد تا اینکه در سال 94 پیکر حاج حبیب توسط حاج کاظم که اکنون رئیس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا میشود که 175 غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز میگرداند...

از عوامل انتخاب شده فیلم «175 غواص» می توان به یزدان قهرمانی به عنوان مجری طرح، حسین ملکی مدیر فیلمبرداری، محمد پاچناری مدیر تولید و ناصر ناصری منش به عنوان مشاور این پروژه نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار