فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 18

طلایی: تیم مذاکره کننده از خط قرمز انقلاب و مردم دفاع کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی از تیم مذاکره کننده کشور می‌خواهند تا در برابر زیاده خواهی‌های طرفین مذاکره کننده ذره ای ترس به دلشان راه ندهند.
کد خبر: ۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ - 10July 2015

طلایی: تیم مذاکره کننده از خط قرمز انقلاب و مردم دفاع کنند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در راهپیمایی روز قدس، طلایی عضو شورای شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: حضور گسترده مردم یعنی این که مردم اجازه نخواهند داد که ذره ای در حق و حقوقشان اجحاف شود.

وی ادامه داد: این مردم با حضورشان از تیم مذاکره کننده کشور می خواهند تا در برابر زیاده خواهی های طرفین مذاکره کننده ذره ای ترس به دلشان راه ندهند چرا که چنین پشتیبانی محکم و همیشه در صحنه دارند.

طلایی با اشاره به شرایط حساس منطقه و سکوت دولت های مسلمان گفت: وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل رژیم غاصب صهیونیست بایستند.

طلایی با اشاره به زیاده خواهی های طرفین مذاکره کننده گفت: دشمنان ما بدانند که این ملت به خوبی آنها را می شناسند و از نقشه های تکراری آنها با خبر هستند و هرگز از خط قرمز نظام و ولایت فقیه دست نمی کشند. این ملت در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده اند که در راه دفاع از این مرز و بوم و نظام و ولایت فقیه خود از جانشان می گذرند و دشمن این را نیز به خوبی می داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار