فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 21

حجت الاسلام شهیدی: امیدوارم قدس به آغوش کشورهای اسلامی برگردد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنیا اعلام می کنیم که از حمایت فلسطین دست برنخواهیم داشت و امیدواریم به زودی قدس به آغوش کشورهای اسلامی بازگردد.
کد خبر: ۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ - 10July 2015

حجت الاسلام شهیدی: امیدوارم قدس به آغوش کشورهای اسلامی برگردد

حجت اسلام سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به حضور گسترده مردم اظهار داشت: این جمعیت با این که دیشب در شب قدر تا سحر بیدار بوده اند امروز نیز علی رغم هوای گرم و زبان روزه در این اجتماع شرکت کرده اند و این اوج حمایت از مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی به معنای پشتیبانی از مسائل هسته ای است ضمن این که با توجه به حملات رژیم سعودی علیه مردم یمن این حضور مردم نشانه اعلام انزجار از کشورهای استکباری و عربستان و رژیم صهیونیستی است.

شهیدی تصریح کرد: حضور مردم نشانه این است که به دنیا اعلام می کنیم که در حمایت فلسطین دست برنخواهیم داشت و امیدواریم به زودی قدس به آغوش کشورهای اسلامی بازگردد.

وی با اشاره به حضور داعش در منطقه تاکید کرد: یقیناً استکبار به دنبال این است که از هر راهی به کشورهای مسلمان ضربه بزند. داعش نیز دست پروده خودشان است بنابراین ما در این اجتماع از داعش و افرادی که علیه اسلام و مسلمین فعالیت می کنند نیز اعلام انزجار می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار