فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 10

علی لاریجانی: رابطه تکفیری‌ها با رژیم صهیونیستی عامل درگیری‌های امروز جهان اسلام است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تکفیری‌ها گفت: امروز یک قسمت از آزادی عملی که رژیم صهیونیستی پیدا کرده، به خاطر همین درگیری‌هایی است که در سطح جهان اسلام به‌وجود آمده است.
کد خبر: ۴۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ - 10July 2015

علی لاریجانی: رابطه تکفیری‌ها با رژیم صهیونیستی عامل درگیری‌های امروز جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگارن گفت: حضور مردم در صحنههای انقلاب همیشه باعث برکت، حرکت، زندگی و به مقصد رساندن اهداف انقلاب میشود، و بدون این حضور کارها به سامان نمیرسد.

رئیس قوه مقننه افزود: حضور مردم چه در دفاع مقدس و چه در مسائل و موضوعات مهم دیگر مانند مسائل داخلی، توانسته حلال مشکلات باشد.

لاریجانی تصریح کرد: در شرایط فعلی بحرانهای بسیاری در منطقه بهوجود آمده و میتوان گفت کشورهای اسلامی را تا حدی مشغول خود کرده است؛ در این شرایط رژیم صهیونیستی احساس آزادی عمل پیدا کرده تا موضوع فلسطین را تحتالشعاع قرار دهد؛ لذا حضور مردم در راهپمایی روز قدس بسیار معنادار است، و بیش از سالهای گذشته به نظر میرسد؛ چون مسئله فلسطین هرگز فراموششدنی نیست.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص رابطه تکفیریها و رژیم صهیونیستی تصریح کرد:  این رابطه حتما وجود دارد. امروز میبینیم که یک قسمت از آزادی عملی که رژیم صهیونیستی پیدا کرده، به خاطر همین درگیریهایی است که  در سطح جهان اسلام بهوجود آمده است. همچنین شنیدهایم فرانسویها در حال تهیه یک قطعنامه جدید درخصوص مسئله فلسطین هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار