فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 20

باهنر: برای دستیابی به توافق باید زیاده خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده کم شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زیاده خواهی‌های طرف مقابل کم نشود ممکن است باعث توقف مذاکرات شود و مسئولیت آن نیز متوجه طرف زیاده خواه است.
کد خبر: ۴۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ - 10July 2015

باهنر: برای دستیابی به توافق باید زیاده خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده کم شود

محمدرضا باهنر نائب رییس مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس گفت: ما هرگز دست از همدلی با مردم مظلوم فلسطین برنمی داریم و از هرکس که ما را در این راه کمک کند حمایت خواهیم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آل سعود و برخی دیگر از کشورها تروریست ها را حمایت می کردند تاکید کرد: آل سعود با ترکیب کردن تروریست هایی مانند تفکیری ها نشان داد خادم الحرمین نیست بلکه خائن به امت مسلمان است و انشالله به زودی صدای خرد شدن استخوانهایش را میشنویم.

باهنر اظهار کرد: انرژی هسته ای و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین از خطوط قرمز کشور ایران است و ما آزادی فلسطین را صدا می زنیم و با جان و مال از این مسئله حمایت می کنیم.

وی در خصوص اتفاقات اخیر مذاکرات 1+5 گفت: همان طور که حضرت آقا فرمودند آمریکا در این مقطع زمانی نیاز به یک نتیجه گیری از مذاکرات دارد و ما نیز مذاکرات را منطقی دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: زیاده خواهی های طرف مقابل اگر کوتاه نیاید ممکن است باعث توقف مذاکرات شود که مسئولیت آن پای طرف زیاده خواه است.

وی در پایان با بیان این مطلب که فکر می کنم ظرف سه یا چهار روز آینده توافق صورت بگیرد گفت: انشالله در چند روز آینده خبرهای خوبی را میشنویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار