فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 19

شمخانی: قدس به دست صاحبان اصلی خود باز خواهد گشت

شمخانی گفت: قدس به دست صاحبان اصلی خود باز خواهد گشت چرا که قدس قبله اصلی مسلمین است.
کد خبر: ۴۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ - 10July 2015

شمخانی: قدس به دست صاحبان اصلی خود باز خواهد گشت

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در راهپیمایی روز قدس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در ارتباط با اینکه آینده قدس را چگونه پیشبینی میکنید گفت: قدس به دست صاحبان اصلی خود باز خواهد گشت چرا که قدس قبله اصلی مسلمین است.

وی تصریح کرد: مردم ایران به عنوان حضور نماینده یک امت واحده جهانی، امروز در یکی از گرم ترین روزهای سال با این حضور عظیم به خیابان ها آمده اند تا به دشمن اثبات کنند ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند و هیچ سلاحی با اتحاد قابل مقایسه نیست و همواره روبروی آنها ایستادگی خواهیم کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: امروز به فرموده امام، روز قدس است و مردم از چهار نسل در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند که بگویند انتخاب رهبر کبیر انقلاب به عنوان این روز (روز قدس) انتخاب درستی بوده است چرا که ملت ایران همچنان در مسیر آرمان های ولایت فقیه قدم برمیدارند و برخلاف آنچه که دشمن می پندارد هنوز موضوع قدس و آزادی قبله اول مسلمین که البته هم سو با از بین بردن تکفیری های شیطان صفت است در اولویت شعار مردم قرار دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: نسیم خوش وحدت در تمام دنیا در حال وزیدن است و اگر مسلمین جهان به همین رویه ادامه دهند رژیم غاصب صهیونیستی چاره ای جز تسلیم و به پا افتادن در برابر مسلمین نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار