صبح امروز

یگان‌های نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد رژه رفتند

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ - 22September 2014

یگان‌های نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد رژه رفتند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت شریف ایران و شما مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تمامی شهداء و خانوادههای این عزیزان و بسیجیان و جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم است.

سردار امیری گفت: از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد این است که رتبه اول را در اعزام به جبههها و دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت کم خود اختصاص داده است.

امیری افزود: 31 شهریور برای ما، یادآور سلحشوریها، ایستادگیها و شهادتطلبیهای مردم متدین و انقلابی کشور عزیزمان است که اراده ملی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) در برابر دشمن به پا خاستند و حماسه دفاع مقدس را رقم زدند که الگوی مستضعفان جهان برای مقابله با ظالمان است.

همچنین در این مراسم خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تثبیت و تقویت حقانیت نظامی جمهوری اسلامی، انسجام درونی و وحدت ملی، کسب تجارب جدید از نظر نظامی و تقویت روحیه خودباوری از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر روحیه خود اتکایی، وحدت و تبعیت از ولایت را تقویت نماییم، بدین معنی است که اهداف نظام و انقلاب را دنبال کردهایم.

در ادامه این مراسم سردار کوسهچی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سی و یکم شهریور بزرگداشت روز مقدسی است که ملت شریف ایران، بهترین و قشنگترین حماسهها را در طول 8 سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند. 

وی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را فتنه جهانیان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

کوسهچی همچنین ضمن بررسی علل سیاسی، نظامی و اقتصادی تهاجم عراق به خاک ایران گفت: جلوگیری از نفوذ و صدور انقلاب اسلامی در عراق، براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، تضاد عقیدتی، ماهیت اخلاقی شخص صدام و جاهطلبی وی در امر کشور گشایی و برتری طلبی و چراغ سبز آمریکا به عراق در مورد تهاجم به جمهوری اسلامی ایران، شعار انحلال ارتش از سوی منافقین، برکناری و فرار فرماندهان رده بالای ارتش، بلوکه شدن کلیه داراییهای کشورمان توسط آمریکاییها و... از جمله علتهای تهاجم رژیم بعث عراق به خاک ایران است.

در ادامه این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد رژه رفتند و امکانات نظامی و دفاعی خود را در رژه یگان موتوری به نمایش گذاشتند. 

نظر شما
پربیننده ها