به مناسبت هفته دفاع مقدس

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان صبح امروز دوشنبه 31 شهریورماه در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ - 22September 2014

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی،  مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانوادههای معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، صبح امروز دوشنبه 31 شهریورماه در میدان بسیج گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیر «منصور خمر» ارشد نظامی آجا در استانهای گلستان و مازندران، ضمن عرض خیر مقدم به مردم شهید پرور گرگان و خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور استان گلستان تبریک گفت و افزود: فرا رسیدن سالروز هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازنگری منصفانه و واقع بینانه حمله سراسری ارتش تا دندان مسلح بعثی عراق به انقلاب نوپای اسلامی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 پیاده گرگان تصریح کرد: سالهای دفاع مقدس و شبهای پرخوف آن بهانهای بود برای شیرمردان بی ادعا که سبز سبز آمدند و سرخ سرخ رفتند. پرندگان و مهاجرانی که جایشان در این دنیا نبود و به سرزمین خوبیها کوچ کردند و شور و شعف را به ودیعه گذاشتند.

وی به مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح بعد از جنگ اشاره کرد و افزود: رزمندگان و سلحشوران ایران اسلامی مردانی بودند که سر به سودای شهادت نهادند و اینک آسمان آبی، وامدار رشادتهای آنان است تا نسلهای آینده چگونه زیستن و مردانگی را از آنان بیاموزند.

در ادامه مراسم از خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد و در پایان یگانهای نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و جهاد سازندگی به همراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری رژه رفتند.

نظر شما
پربیننده ها