صبح امروز انجام شد

نمایش جدیدترین تجهیزات پدافند هوایی در رژه نیروهای مسلح استان قم

یگان‌های پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در رژه صبح امروز با نمایش جدیدترین تجهیزات نظامی، توان بالای دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 22September 2014

نمایش جدیدترین تجهیزات پدافند هوایی در رژه نیروهای مسلح استان قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در رژه صبح امروز نیروهای مسلح استان قم، ابتدا امام جمعه قم و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار قم، فرماندهان سپاه و ارتش استان نسبت به مقام شهدا ادای احترام کردند. سپس سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه و ارشد نیروهای مسلح در استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان کفرستیز سپاه اسلام را گرامی داشت و گفت: شهدا در زمره "من قضی نحبه" هستند و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز مصداق "من ینتظر" میباشند.

سپس آیت الله سعیدی امام جمعه قم در سخنانی با اشاره به آیه شریفه "...حرض المومنین علی القتال" آمادگی برای دفاع را از دستورات قرآنی دانست و گفت: تفاوت دفاع در کشور ما با سایر نیروهای مسلح در دنیا این است که نیروهای مسلح ما همه اقتدارشان را وابسته به دین و ولایت فقیه میدانند.

در ادامه مراسم یگانهای نمونه محمول و غیر محمول سپاه، ارتش و بسیج توانمندی و اقتدار خود را در دفاع از میهن اسلامی به نمایش گذاردند.

از ویژگیهای رژه امروز، نمایش قدرت پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) بود که تجهیزات جدیدی را به نمایش گذاردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار