صبح امروز

مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز با حضور مقامات نظامی و سیاسی استان کردستان در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 22September 2014

مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سنندج، همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و یگانهای نظامی مستقر در شهرستان سنندج و خانوادههای شهدا و ایثارگران، مدیران و مسئولین ادارات و ارگانها و اقشار مختلف مردم شهرستان سنندج برگزار شد.

در این مراسم امیر کیومرث شرفی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حضار به بیان رشادتها و دلاوریهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداخت و آسایش و امنیت کنونی ملت عزیز ایران را مرهون ایستادگی و مقاومت رزمندگان و خون شهیدان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم و احادیثی از ائمه معصومین به پایداری ملت مقاوم ایران در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن پرداخت.

وی همچنین به توطئهها و برنامههای مستمر و منظم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از آنکه در دوران جنگ تحمیلی با مقاومت خستگی ناپذیر ملت ایران مواجه شدند، از پای ننشستند و مدام در فکر ضربه زدن به ملت ما بودند اما به لطف و عنایت خداوند و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه میهن عزیزمان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

شاهرودی در پایان به پیروزی ملت فلسطین بویژه مقاومت مردم غزه اشاره کرد و مقاومت آنها را ناشی از پیروزیهای ملت ایران در مواجهه با دشمنان دانست.

در ادامه مراسم هر یک از یگانهای نظامی و انتظامی و یگانهای موتوری مستقر در شهرستان سنندج به رژه پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار