آیت الله خاتمی:

بیانیه اتحادیه اروپا باید در سطح وسیع محکوم شود

امام جمعه موقت تهران گفت: بیانیه اتحادیه اروپا باید در سطح وسیع محکوم شود تا دشمنان این ملت دیگر جرأت ورود به این مسائل را نداشته باشند.
کد خبر: ۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ - 08April 2014

بیانیه اتحادیه اروپا باید در سطح وسیع محکوم شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله "سید احمد خاتمی" عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره دلیل تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزههای علمیه که امروز در مدرسه فیضیه برگزار میشود، اظهار کرد: بیانیه پارلمان اروپا که در ۲۳ ماده تنظیم شده، بیانیهای است که هم مخالف اسلام است و هم به ملت بزرگ ایران اهانت کرده همچنین دخالت در امور داخلی کشور ما محسوب میشود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این بیانیه باید در سطح وسیع محکوم شود تا دشمنان این ملت دیگر جرأت ورود به این مسائل نداشته باشند.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موج مردمی است که جلوی پیشروی دنیای استکبار را میگیرد؛ ابراز امیدواری کرد تجمع امروز سرآغازی برای ابراز موج مردمی در برابر پیشروی استکباریان در کشور باشد.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: گرچه پارلمان اتحادیه اروپا اختیار اجرایی ندارد ولی جسارت و زیاده خواهی آنها از حد گذشته است و لازم است پاسخ در خور و جانانه به آنها داده شود که یکی از آنها، پاسخی است که امروز علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه که پیشگام در حرکات انقلابی هستند به جهانیان نشان میدهند.

در پی اقدام مغرضانه و سخیف پارلمان اروپا در مورد صدور قطعنامه مداخله جویانه در امور ایران اسلامی، امروز سه شنبه ساعت ۱۲ تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزههای علمیه و مراکز علمی حوزوی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها